Som privatkund kan du häva ditt köp inom 14 dagar. Vi står för returfraktkostnaden åt dig. Du hittar den fullständiga avbeställningspolicyn i vår avbeställningspolicy.
1. Begär återlämning
Kontakta oss bara via e-post angående din retur och reklamation. Vi skickar då en returetikett till dig för din beställning.
2. Genomföra återlämnandet
Efter att du har deklarerat din ångerrätt per post, fax eller e-post och fått en returetikett från oss, kan du följa våra enkla riktlinjer för korrekt retur av dina varor.
3. Återbetalning av köpesumman
Efter att returen har bekräftats av vår logistikavdelning återbetalar vi köpesumman till det ursprungliga betalningsmedlet.
Rapportera transportskador korrekt
Tyvärr händer det då och då att förpackningen eller till och med varorna skadas under transporten. I vår guide förklarar vi vad du ska göra för att lösa problemet så snabbt som möjligt!
Anteckna synliga skador på förpackningen direkt på fraktsedeln i närvaro av transportören och fotografera skadorna.
1. Lämna godset i oförändrat skick och använd det inte.
2. Anmäl omedelbart skadan till transportföretaget.
3. Kontakta oss omedelbart på vårt telefonnummer eller vår e-postadress. Skicka med ett foto av skadan och ditt ordernummer. Det kan hända att vi inte kan ta hänsyn till senare klagomål!
4. Skicka inte tillbaka varan till oss utan att först rådgöra med oss. Vi kommer att informera dig om det fortsatta förfarandet.