1 282,00 kr*
Produktinformation
ENGAGE 40
Kundtillfredsställelse till en ny nivå
Teknik för varje ögonblick i ditt liv
Samtalsanalys i realtid
Engage 40 gör samtalen mer effektiva. Den innovativa Engage+-mjukvaran ger också värdefulla analyser i realtid och stöd på skärmen, vilket direkt förbättrar kundupplevelsen.1Det här headsetet för kontaktcenter har din rygg.
MIKROFONER AV FÖRSTA KLASS
Engage 40 har två högkvalitativa mikrofoner som tillsammans ger högre röstkvalitet och överlägsen brusreducering. Med det här intelligenta headsetet för kontaktcenter kan du transkribera samtal med exakt precision via taligenkänning. Alltid till punkt och pricka.
LÄTT OCH KOMFORTABEL
Engage 40 är ultralätta och har intelligent utformade vinklade öronkuddar som garanterar perfekt passform och hög komfort - även under längre tidsperioder. Det innovativa labyrintmönstret på öronkåporna minimerar trycket på innerörat och ser till att headsetet sitter stadigt. Du kan alltså slappna av och koncentrera dig på dina kunder. För bara nöjda medarbetare är bra medarbetare.
Inspirerande ljudkvalitet
De bullerisolerande hörselkåporna och den avancerade högtalartekniken optimerar varje ord som dina kunder säger och säkerställer mer precisa samtal - även i bullriga miljöer. Allt handlar om den perfekta lyssningsupplevelsen.
Integrerat hörselskydd
Med Engage 40:s inbyggda professionella hörselskydd kan du vara säker på att din hörsel är skyddad och fokusera på dina kunder. Hörselskydd ger nöjda medarbetare. Och endast nöjda medarbetare ger förstklassig kundservice.
TRANSKT SPRÅKÖVERFÖRING
Den innovativa algoritmen för signalbehandling BalancedVoice™ använder sig av komprimering av dynamiskt omfång för att förstärka de tystare delarna av kundernas röster och minska de högre delarna. Detta ger varje samtal en bättre balans. Detta förhindrar trötthet och ökar produktiviteten. Effektivare konversationer och perfekta kundomdömen (vissa drömmar går i uppfyllelse).
NÄSTA GENERATIONENS SAMTALSSÄTTNING
Engage 40 har en kontrollenhet inbyggd i kabeln som gör att du kan svara på och stänga av samtal eller justera volymen med en knapptryckning. De programmerbara knapparna hjälper dig att arbeta effektivare och förenklar dina dagliga uppgifter. För snabb samtalshantering.
UNIVERSELLT ANVÄNDBAR
Engage 40 gör det enklare att komma i kontakt med dina kunder eftersom headsetet är kompatibelt med alla ledande kontaktcenter- och Unified Communications (UC)-plattformar. Den har till och med inbyggd röststyrning för Amazon Connect, Genesys Cloud CX och NICE Cxone2 och är certifierad för Microsoft Teams. Så att du kan interagera smidigt med dina kunder. Lagarbete lönar sig alltid.
INTEGRERAD BUSYLIGHT
Undervik kostsamma och störande avbrott med den integrerade Busylight. Engage 40 signalerar till din omgivning när det inte är en bra tidpunkt för en konversation. På så sätt kan du koncentrera dig på dina kunder utan att bli störd. På så sätt kan du sätta tydliga gränser utan att behöva säga något.
Teknisk data
Namn | Jabra Engage 40 Mono, USB-C, UC |
---|---|
Artikelnummer | 1000025117 |
GTIN/EAN | 5706991026078 |
Tillverkarens artikelnummer | 4093-410-299 |
Modellnamn | Engage 40 Mono, USB-C, UC |
Tillverkare | Jabra |
Produkttyp | Headset |
Produktvikt | 0,172 kg |
Färg | svart |
Tillstånd | Ny |
Garantitid | 24 Månad |
Typ av garanti | införselservice Information om tjänster och stöd |
Information om tillverkarens garanti:
Här hittar du mer detaljerad information om de olika typerna av garantier. Se vår tillverkaröversikt för kontaktuppgifter och garantivillkor för motsvarande garantianspråk. De lagstadgade garantirättigheterna begränsas inte av en extra tillverkargaranti. Vårt ansvar för defekter regleras av lagen. Felrättigheter kan begäras kostnadsfritt.